Stakingsaanzegging geactiveerd !

Tijdens het overleg betreffende de overbevolkingsproblematiek en agressie moesten we concluderen dat de voorgestelde maatregelen enkel effect zouden hebben op het wegwerken van de nu nog 130 aanwezige grondslapers.

FAQ : attest syndicale premie

Voor eind maart ontvang je van jouw werkgever het formulier Vakbondspremie.Ā Ā Vanaf 2024 ontvang je geen papieren versie meer, maar vind je het document in je digitale dossier op PersoSelfService !

Nationale stakingsaanzegging !

Naar aanleiding van de aanhoudende problematiek in de Belgische gevangenissen hebben ACV Openbare Diensten & CSC Services Publics zopas een procedure sociaal conflict met stakingsaanzegging ingediend.

Meer dan 1000 geĆÆnterneerden

ACV Openbare Diensten en CSC Services Publics voerden vandaag een korte actie in de buurt van het kabinet van de federale minister bevoegd voor volksgezondheid Frank Vandenbroucke.Ā  Hiermee wilden we de zeer moeilijke uitstroom van geĆÆnterneerden uit de bestaande forensische psychiatrische centra (FPC) naar de reguliere psychiatrische ziekenhuizen onder de aandacht te brengen.

Vanaf 22u staking in alle gevangenissen