Extra voorbereidingen selecties PBA

Onlangs kon je op www.werkenvoor.be solliciteren voor heel wat vacatures voor statutaire PBA.  Kandidaten die deelnemen aan zo’n selectie konden eerder al bij ons terecht voor een voorbereidingsavond, maar voor wie toen niet kon, organiseren we nogmaals een rondje Vlaanderen !

Brugdagen 2023

De ministerraad keurt op voorstel van minister van Ambtenarenzaken Petra De Sutter een omzendbrief goed voor de toekenning van de brugdagen voor 2023 voor het personeel van de diensten van het federaal administratief openbaar ambt.

Voorbereidingen selecties PBA

Op www.werkenvoor.be staan sedert 20 maart heel wat vacatures voor statutaire selecties PBA.  Je kan nog tot 27 maart solliciteren.  Kandidaten die deelnemen aan zo’n selectie kunnen bij ons terecht voor een voorbereidingsavond !

Statutaire selectie PBA Antwerpen

De gevangenis van Antwerpen is op zoek naar 50 statutair penitentiair bewakingsassistenten (m/v/x).  Als penitentiair bewakingsassistent zorg je mee voor een menselijke en veilige omgeving voor gedetineerden, je collega’s en bezoekers.  Als eerste aanspreekpunt van de gedetineerden ben je een belangrijke schakel in een zinvolle detentie en een vlotte terugkeer naar de samenleving.

Fiscale fiche(s) beschikbaar

Jaarlijks krijg je via MyMinfin.be in maart één of meerdere fiscale fiches om je belastingaangifte in te vullen.  Deze fiscale fiche(s) zijn er sedert woensdag 1 maart beschikbaar.