Maaltijdcheques eind februari

Gepubliceerd op 12 februari 2024 om 10:18

Alle personeelsleden van de FOD Justitie die voldoen aan de criteria, zullen vanaf eind februari 2024 maandelijks een maaltijdcheque ontvangen per gewerkte dag.  Ook voor de medewerkers van DG EPI hanteert men de standaard berekening, namelijk 1 maaltijdcheque per (deels of volledig gepresteerde) werkdag die wordt geregistreerd in SP-Expert.

Via de planningsinterface wordt deze informatie dagelijks en automatisch overgemaakt aan Persoselfservice.

De maaltijdcheques worden toegekend voor de prestaties van de voorbije maand. Elke maand krijg je dus maaltijdcheques voor de prestaties die je tijdens de vorige maand hebt geleverd, evenals eventuele herberekeningen voor vorige maanden. De registratie in SP-Expert moet gebeuren vóór de 15de van iedere maand (bijvoorbeeld, de maaltijdcheques van de maand januari worden eind februari verdeeld op basis van de prestaties die vóór 15 februari in SP-Expert werden gepland).